Varje moln...

är trasigt
du räknar allt
sorgligt...



det är ju som så
att ibland är jag inte så jävla smart
cyklade hela vägen ner till stan
för att få tag i del två Eclipse
givetvis finns den inte kvar
tar den då på svenska
för att kunna lindra abstinensen något
cyklar hela vägen hem
för att väl innanför dörren upptäcka
att det givetvis är fel bok i ordningen
så nu måste jag ner till stan igen
för att byta den
frågan är om jag inte ska lämna tillbaka den
där jag köpte den
för att senare gå och köpa rätt bok i ordningen
på akademibokhandeln istället
och därfefter lämna tillbaka den också
eftersom den engelska pocketversionen
som jag egentligen vill ha
är på väg från cdon

det tåls att tänka på

ikväll åker jag hem iaf...
och imorrn blir det nog ingen träning
utan bio istället
ha!


Dagens soundtrack: Håkan - För sent för Edelweiss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0