Vi kan väl...

va du med varandra efter allt?



har spenderat dagen med mina brorsöner
och har numer fått upp den hylla som legat på
golvet sen början på augusti då jag flyttade in
som markus säger
när man längtar tar saker tid
för övrigt har jag knappt sovit någonting
låg och kollade på CSI vid fyra snåret på morgonen
och skickade lite sms innan dess
kunde inkasserat alkohol på grace
om någon bara hört av sig något tidigare
för övrigt nummer två upptäckte jag dagens innebandy
alldeles för sent
vilket misstag! ingen mr nice guy denna veckan
synd
för övrigt nummer tre kör jag minibuss till västervik
imorrn och är hemma runt nio
det känns en hel del jobbigt
Opponeringstjafs 0815 måndagmorgon
blääh...



det är ändå himla trevligt med sms mitt i nätterna
än om fulla sådana


och mp3n är laddade med broder daniel tills imorrn
gillart!



Dagens soundtrack: Broder Daniel - Son of St Jacobs



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0