Det finns ett ord...

för vad jag lider av
men jag har glömt det nu
Det där att komma på försent
vad man borde sagt...


Fick ett intressant telefonsamtal nu på morgonen, från Telenor. Uppenbarligen har jag haft problem med min täckning, vilket jag inte lagt märke till eftersom jag aldrig ringer med min telefon, vilket gör att de skickar mig en ny mobil som kompensation. Det tacka man ju inte nej till....
Dessutom ringde käre bror igår och det kanske löser sig med bonusen från Abetong... Och då ser det helt plötsligt mycket ljusare ut för att jag ska kunna gå och klippa mig. Det behövs!! Ser ju ingenting för den här förbannade luggen...
Och det kanske blir utgång på fredag med Malle och Kusin Vitamin... Men som sagt, jag ska inte hoppas på för mycket! ;)



Hmm... vad var det nu jag skulle göra idag?! Det var nåt...... plugga??




Dagens soundtrack: Markus Krunegård - Jag är en vampyr



Kommentarer
Jenni

Tack :) känns bra att veta att jag inte är den enda som känner/kännt så här. Hur gammal e du förresten? Pluggar du? Ha en bra dag du med xD puss

2008-02-28 @ 11:25:35
URL: http://flygandeelefanter.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0