Du är strösslet i glass...

du är det roliga i hasch...



Carina Berg kan skatta sig lycklig. Hade någon sjungt en sån sång till mig hade jag fallit direkt... Men istället har jag spenderat dagen lång i Växjö. Först seminarium. Sen matsalen. Sen föreläsning med uppfriskandet av minnet till tentan nästa torsdag. Sen plugg på biblioteket. Sen en pratstund med B på samma ställe. Sen träning. En timme. Fruktansvärt meningslöst. Även om det värmer att höra saker och ting. Och efter det var det äntligen hemfärd. Efter en milkshake på McD... (:
Men nu är det så att jag har tagit ledigt fram till torsdag nästa vecka... Det som återstår av den här veckan är CSM-dagen imorrn (men eftersom jag är relativt säker på att den dyker upp även nästa år, så tar jag den då) och repetitionsföreläsning på fredag. Så då spenderar jag hellre tiden pluggandes på egen hand. Det är då det går som bäst har vi juh märkt....


jag vill bara gå hem med dig
jag vill gå hem med dig
genom vårens första rodnande natt....



Winnerbäck-revival idag... Bra dagar det!!





Dagens soundtrack: Lars W - Kom ihåg mig då



Kommentarer
Jenni

Lyckligt lottade vet jag inte, festivalen ligger i Borlänge x) du vet vilken det är va?

2008-02-27 @ 09:44:58
URL: http://flygandeelefanter.blogg.se
Jenni

Säg att du grät du med? hihi(a) Men filmen var rätt B tkr jag..

2008-02-27 @ 09:46:56
URL: http://flygandeelefanter.blogg.se
Jenni

Haha, jo storstad:P Jag bor i Stockholm så. Men det är rätt grymma band som ska dit x) Ja hon Bailey var cool, men det var så sorligt :/

2008-02-27 @ 09:58:53
URL: http://flygandeelefanter.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0