I väntan på...

den årliga Alla helvetes dag... Men iår, iår ska den spenderas med en bästa vän och då spelar det ingen roll att det står fjorton i almanackan och att det är den andra månaden på året. För jag har en bästa vän och är det någon jag vill spendera mina dagar med så är det henne. Det där andra med röda hjärtan och att flyga på rosa moln spelar ingen roll längre. Frågan är om det någonsin spelat någon som helst roll. Det är ingenting för mig, jag har förstått det nu. Själv är bäste dräng, men givetvis hjälper det till att ha någon som kan hjälpa en bära vattenhinkarna till stallet och det har jag. Henens namn är Malin. Och hon är den bästaste i hela världen!


Tack för att Du alltid finns där... <3


Någonting är fel i den här kroppen... svimmade nästan igår, för ingenting och efter idioten tre gånger på träningen var det fruktansvärt svårt att andas och hjärtat rusade iväg långt åt helvete... men det gick över och jag sitter fortfarande här, så det kan väl inte va så farligt? Man lever ju bara en gång... (:



M+E=B



Dagens soundtrack:
Backyard babies - Minus celsius



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0