Jag är...

så jävla bra...!

Match på söndag, hemma, med Sandbäckshult, A-laget... Här sitter jag och planerar min födelsedag i flera veckor och är 103.5 % säker på att spela med U-laget på söndag... vad händer? Mjoo, det blir till att bilda backpar med A. Grymt! Kanon!

Men nu måste jag koncentrera mig på att städa en aningens... Det är ju kul. Dessutom pryds vardera ett av mina knän med brännsår rån gårdagens träning.. Det är mysigt! Det svider bara lite. Så länge man inte duschar...



Och jag förstår mig verkligen inte på vissa människor.... !



and I pretend I can feel your hands
and arms around me
trying to
fall asleep again...




Dagens soundtrack: T2 feat. Jodie - Heartbroken


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0