jag har för dålig fantasi...


följande har hämtats direkt från

htpp://flygandeelefanter.blogg.se



Ditt namn: Emmie
Är du snygg: Inte särskilt...
Födelseår: 1985
Har du en bästa kompis?: Ooja...
Hur tar du bort oönskad hårväxt: Rakhyvel
Spelar du instrument: Jag försöker spela gitarr. Dessa försök går dock mindre bra
Ligger Skåne i Sverige: Enligt atlas gör det så jaa...
Har du några danska släktingar: Inte den blekaste...
Ditt mest överanvända ord: mer en kombo av "dum i huvvet"
Dina första tankar när du vaknar: Va?
Är du hungrig: Nää ätit godis ju...
Vart befinner du dig just nu: I sängen
Vart bor du: I skogen
Vad har du för t-shirtstorlek: Samma som i andra plagg till överkroppen
Är du bra på: Att bygga innebandysarg
Är du singel: Hela tiden, varje dag
CD i stereon nu: Winnerbäck - Singel
Är du sexig: Just det ordet i samma mening i med mitt namn är nog aldrig något som yttrats...
Antal timmar sömn inatt: Svårt att hålla räkningen när man vaknar hela tiden
Vem vet mest om dig: Kusin Vitamin tror jag... och Malle
Vem vet du mest om: Kusin Vitamin
Vad vill du ha just nu: Större siffror på kontot...
Snyggast i skåne: Ola givetvis!!
Vem hatar du mest i hela världen: Hat är ett väldigt starkt ord...
Höger eller Vänsterhänt: Höger
Vilka sjukdomar har du: Vad jag vet inga, dock en tendens till halsfluss då och då
Ditt mål i livet: Hitta nåt meningsfullt att fördriva tiden med
Sängdags: Efter Scrubs
Fobier: Var ska jag börja? Ormfobi, telefonfobi, höjdskräck etc. etc.
Känner du en snygg kille: Jaaa...
Har du körkort: Inne på femte året nu tror jag...
Vilka cigg gillar du mest: Såna med choklad i...
Brukar du svara på kontaktannonser: bara sådana jag själv skrivit...enda svar som kommer!
Äger du några vapen: Vad räknas som vapen?
Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja: Nåt som passar med mitt mkt ovanliga efternamn.... Karlsson
McDonalds el Burger King: McD:s milkshake o pommes tillsammans med Max:s greenburgare
Mjölk i kaffet: Utan kaffe, jaa!
Röker du: Nej!!
Svär du: Allt som oftast....
Sjunger du: till singstar... med inge ljud på mick o fullt ös på teven!
Duschar du dagligen: Nope.... om jag inte tränar dagligen (vilket jag inte gör!)
Har du varit kär: Nej
Den starkaste du vet: Min bror... Den NÄST starkaste mannen i Alvesta, jomen så att....!
Vill du gå högskola: Håller mig till universitetet
Vill du gifta dig: Krångligt det där..
Tycker du att du är attraktiv: inte särskilt, men det är ju å andra sidan inte upp till mig
Är du en hälsogeek: Ooja... eller inte!
Kommer du överrens med dina föräldrar: Beror på humör och efterfrågan
Vad vill du arbeta med när du blir stor: Nåt meningsfullt
Din hårfärg och frisyr: Svart/rött, alldeles för långt med behov av klippning... särskilt luggen
Kläder du hade på dig idag: träningsbyxor och Maiden T-shirt
Favoritfärg på kläder: Svart, rött
För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden: Beror på utbud och inkomst...
Piercingar du har: En i naveln, en i tungan, tre i örat
Har du glasögon: Nää, men jag passar i att...
Senast pussat på: Coralles sammetsmule... (:
Sov du ensam inatt: Hela tiden, varje dag
Vem sov du hos senast: Kusin Vitamins soffa efter ett hårt födelsedagsfirande....
Druckit alkohol den senaste månaden: Alltid!
Varit på dejt den senaste månaden: Hur räknar man det+!
Blivit slagen den senaste månaden: Fick en liten knuff i senaste matchen och drog smalbenet i sargen... mysigt
blåmärke!!





Dagens soundtrack # jagvetinte: Timo Räisänen - I'm indian



Kommentarer
Jenni

Jaha! Haha, jag städar kontor med min kompis :/ du? Aa det är bra att kunna bestämma tider x)

2008-02-27 @ 23:40:34
URL: http://flygandeelefanter.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0