Jag suger rent allmänt....

både på innebandy och Guitar Hero... Däremot är jag en jävel på Super Mario 3... Lirades hemma hos F igår... Och jag är så bra! Detta underbara spel, kommer aldrig komma något bättre. Hela min uppväxt är Super Mario och Ace of Base. Kom hem från skolan när man var yngre, tog en macka, slog i gång 8-bitars samtidigt som broderns stereo, i med Ace of Base och sedan var det igång (tills bror kom hem givetvis, då var man färdig liksom!). Alltid samma låt, på samma bana. Tyvärr fungerar inte grålådan längre, något som grämer mig oerhört. Ligger uppe på vinden. Väntar på mig... Suck...

Guitar Hero då?? Nää.... Innebandy? Nää.... Jag är allmänt käss!!


I Dina ögon
var det lättare att va
I Dina ögon
jag trivdes bättre i Dina ögon...





Dagens soundtrack: Lars Winnerbäck - En svår och jobbig grej



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0