känslan är rätt soft...

och han den där
har äntligen bara blivit
ett diffust minne av något
som egentligen inte fanns
Det finns så många andra
att lägga sin tid på
De som behöver den
De som är värda den
och de som kanske inte riktigt vet
att de är en del av den tankegången



Jag börjar tröttna rejält på latinska namn. Dessutom måste jag ner och lämna tillbaka böckerna, varav den ena liksom inte går att vara utan. Det blir lite knivigt nu...
Och jag väntar fortfarande på att kusin vitamin ska vakna... Gillar inte att folk jobbar natt, vad ska det va bra för?!



Dagens soundtrack #2: Markus Krunegård - Jag är en vampyr


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0