Man säger så mkt dumt...

som till exempel att man ska sluta spela. Eller ska man det? Jag vetefan... nu har jag ju försökt tre gånger den här säsongen och jag är fortfarande kvar. Skulle ju göra mål idag men det blev inte riktigt så, så jag får väl åka med U laget till Kalmar nästa helg och göra ett där istället... SEN får det vara slut! Eller jaaa alltså, då är juh säsongen faktiskt slut, så att... jag har väl inget annat val då!

Men nästa säsong... ojoj, då ska jag dominera. Var? Har inte en aning, men någonstans....



Dagens soundtrack #2: Barry Louis Polisar - All I want is you



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0