No body said...

it was easy
no one ever said it would
this hard...


Man märker att man är gammal när man numer kommer in på Växjös alla uteställen utan att behöva smyga sig in... Jaa förutom Grace på lördagar, men vem fan vill gå dit?
Man märker också att man börjar bli gammal när man inte orkar träna en torsdagskväll och skyller på jobb...visserligen var jag och jobbade till halv nio. Träningen börjar halv nio. Men jag hade inte orkat och dessutom hade jag inte varit där förrän klockan nio.
Man märker ytterligare att man börjar bli gammal när man har en helt oplanerad helg framför sig och där det enda svar man kommer ha på erbjudanden är: Nej nej och åter nej!


Kommenterade inte TS min hemtentamen att man skulle försöka undvika att använda ordet man, eftersom det.. var någonting?! Antar att jag inte tog det till mig...



I know your best was still your worst...




Dagens soundtrack: Timo Räisänen - 16


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0