och du stod suckande...

och iakttog min dans
för nåt som egentligen inte fanns....


Har varit första vändan inne i Växjö. 1830 är det samling med flicklaget i Öjaby. Sen blir det tevespel hemma hos F med Malle och El Frido. Och imorrn är det fest hemma hos svägerskan som fyller år... Efter det blir det utgång, antagligen Harrys (jag lär vara yngst, men jag är van!). Funderar på om intaget av alkohol ska överstiga måttliga mängder? Var ett tag sen sist... eller jaa, om man bortser från mina kräkkaskader på Sandras inflyttningsfest. Och dom räknas inte............. (:


(för nåt som egentligen inte fanns...)


Fick guldbonus från H&M... aj då, nu vet jag vart alla pengarna tog vägen förra året... (:


Men nu är det dags att göra modern glad och plocka undan lite här och sen ska jag göra färdigt svägerskas tavla del 2... Har ett namn till dom oxå. "Emmie har dålig fantasi 1" och "Emmie har dålig fantasi 2".


Dagens soundtrack: The Velvet underground - I'm sticking with you




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0