och om du saknar mig ibland...

så kan du släcka alla lampor
för jag finns nånstans i mörkret...



Började dagen segt, men jag tog mig på slutet. Hann med både jobb, promenad med hund, mocka hos hästarna och få rent håret... Seriöst, någon som vill byta jobb med mig? Är så sjukt trött på mitt extrajobb så det finns inte... Det är nästan så att jag ser fram emot en vecka på Abetong bland betong och rost.... Tänk att återigen sitta i industrisveriges mest sletna matsal och spendera rasterna med att vinna i skitgubbe över både storebröder, storekusin och den galne colombianen. Under en vecka hinner man inte heller börja irritera sig så mycket på sin yngste äldre bror som man jobbar med, så den där vecka 11 kan ur en viss vinkel bli rätt okej. Att man dessutom tjänar en del pengar gör ju det hela ännu bättre!!


du kan ringa mig ibland
jag pratar gärna sönder alla torra gråa nätter...




Och just det ja! Jag står numera i kö... Bostadskö. I Växjö. Till hösten ska jag också tillhöra innegänget!!


här under askan utav sönderbrända drömmar
ska vi bygga nånting större...






Dagens soundtrack ehh...1? 2?: Lars Winnerbäck - Elden


Kommentarer
Jenni

Helt ok xD Testat städjobb? Om inte, gör det inte! Det är fan det värsta som finns!! Vart jobbar du? puss

2008-02-27 @ 22:49:45
URL: http://flygandeelefanter.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0