And.it.hurts.with.

every.heartbeat.


Kul kväll igår, dock vad vi skulle och göra på Grace var ju ingenting som jag någonsin förstod. 102 spänn för en Jäger/redbull....FYRA!! Och baaaara färskingar. Osså Jenny då förstås! Nää, tackar vet jag Oléo och spana på L's MrNiceGuy.... (:

Åkte limo gjorde vi oxå... det var ju lite cool. Första gången ever. Så är det för oss som aldrig gick på balen! (men inte hade jag tänkt förnedra mig med att vara den enda som inte hade någon att gå med!


Idag blir det innebandy med SweetMarie, Ingelstad i damernas div 1... Heja Erica!!


Dagens soundtrack: Amanda Jenssen - It's gonna be alright

Gårdagens bilder...

egooolovvanlimo


Kommentarer
Micke

Hej Emmie! Det var längesen. Tack för kommentaren, det värmer :) Hoppas det är bra med dig. Kram

2008-01-12 @ 17:21:52
URL: http://lakun.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0