Ännu mer skit...

glömde säga... Jag köpte en festis på matchen. Blev glad för den kostade bara fem spänn. Gick tillbaka till MiniMe och berättade om fyndet, smakade och förstod plötsligt varför den kostade fem spänn. Vi kan dock inte komma överrens om anledningen var "30 % mindre socker" (för vi vet ju att light smakar inte bra!) eller att utgångsdatumet var 2007.12.29... Vad tror du?



Dagens soundtrack #oräkneligt: Sophie Somajo - Stockholm calling


Lite bilder jag hittade i mobilen...

malle

Malle dricker fjäskdrink på juldagen....

bror

Vi är släkt, visst syns det?

fjäsk

Tindrar man vackert med ögonen mot bartendern så får man såna här.....

CSMpyramid

En CSM-pyramid..gissa var jag är?!

penko o malle

Minst tre på samma toalett...funkar inte annars!

system

Varför jag har en systempåse på huvudet?
Det ösregnade...okej det duggade men mitt
hår tål inte regn...det blir blött! (och lockigt)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0