Det är ett timglas...



som bara rinner
det finns inget att förstå
när himlen är blodröd och brinner
är det natten som tränger sig på

och jag drömmer så konstigt igen
(....) håll mig hårt
för jag skakar av all denna meningslöshet
jag förstår bara det som är vårt


Ska jag behöver börja 2008 med att ta ett väldigt tråkigt beslut? Ja det är nog det jag ska. Men låt oss se nu, det är 4 träningar kvar tills matchen mot  Carlshamn. 4 träningar som jag tänker ge ALLT på. Och blir jag inte uttagen till matchen, så lägger jag ner den här säsongen. Då blir det ingen mer innebandy 2007/2008.
Men nu körde det ju ihop sig lite, eftersom de kör BUL steg 1 samma helg och anmälan till den måste vara inne senast 6 januari. Och jag kan inte tänka mig att det är okej och smita ett par timmar på söndagen. Inte för att jag tror att chansen att jag blir uttagen är särskilt stor, men hoppet ska ju vara det sista som överger en!
Så jag måste bestämma mig och det har jag aldrig varit särskilt bra på... Men besvikelsen varje gång man ser den där laguttagningen i gästboken på hemsidan (????????) börjar bli lite jobbig. Särskilt när man ser nåt namn som man inte tycker borde vara där...



jag ville hitta en bra paroll
nånting att tro på
nånting som tog mig upp
en bit över noll


För övrigt kan Söndermarken vara en av de bästa skivor som någonsin gjorts...



Dagens soundtrack: Lars W - Timglas (det vet jag fler som tycker!!)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0