Det är såå...

man kan spy kattungar....


Har precis inmundigat en sjukt äcklig pastasallad från en bensinmack. Och jag vet att den är så äcklig ändå köper jag den. Jag måste vara oerhört korkad!

Flicklaget vann med 8-0 och spelade grymt bra! Stolt blev man!! (: Även om jag säkerligen inte har nåt med det att göra... Spenderade två minuter på Alagets match oxå, men det gör lite ont... Så jag gick.

Och så håller jag på att drömma att saker går sönder hela tiden, saker jag verkligen inte vill ska gå sönder. Som mina tänder. I förrgår smulades alla tänder i överkäken sönder, utom den ena framtanden. Blodet sprutade, det krasade i munnen och jag kan fortfarande känna känslan av det. Så verkligt var det. Malle höll mig i handen och försökte lugna mig och Lovisa var helt övertygad om att jag var tvungen att hälla syra i munnen för att det skulle sluta (?)... Och inatt var ena listen på bilfönstret sönder och nåt mer som jag inte kommer ihåg. Men iallafall, det regnade in som bara där och min första tanke var att nu får jag skrapa rutorna på insidan oxå!...



Dagens soundtrack: Regina Spektor - That time


Kommentarer
Micke

Jaha, men vad skönt att den blev klar i tid då! Hehe. Jo, det är nog det bästa som hänt mig på sistonde. Det är så fruktansvärt befriande att slippa att bo hos pappa. Det är värt alla pengar i världen :) Jo, jag ska nog börja plugga i höst. Socionom, antingen i Örebro eller Jönköping. Hur är det med Eva,Janne,Morgan,Martin, emil, tobias och alla? kram

2008-01-13 @ 23:49:26
URL: http://lakun.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0