Dom här väggarna rasar...



och jag undrar vad som händer...

Imorrn ska jag bli seriös igen. Klockan ska ställas på tidigt och sen ska jag befinna mig på universitetets biblitotek och plugga fram till två, då jag ska till gymmet i Alvesta. Veckan kommer bestå av plugg, inlämning fredag. Och träning. Måndag, onsdag och fredag är det styrketräning som gäller. Tisdag och torsdag, innebandyträning. Däremellan ska det jobbas några timmar, främst på onsdag. Och fredagkvällen ska spenderas med SweetMarie, antningen på Vislanda - Teleborg eller Vipers - Röke. Det blir ett senare problem... Men nu ska jag iaf återgå till att vara seriös... försöka!!!


vi stod tysta framför skälet
där sommaren tar slut
som tonårsbarn på hemväg
efter gårdagens debut
nu skulle inget bli som förr
vi var i en annan division
vi kunde höra höstens mörka vatten
brusa under bron...


för en tystnad mellan väggarna
som skar genom cement
två ögonpar i tomhet
från september till advent
för en man som gick till jobbet
som om inget hade hänt
för en kvinna som sa
allting är förstört allt är bränt




Peace out!


Dagens soundtrack: LarsWinnerbäck - Elegi


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0