Egentligen...


skulle det kommit ett inlägg här klockan 05.06 om hur jag inte kunde sova och om hur klockan skulle börja ringa 0715 med Kate Nash's Nicest thing och hur det är lite mysigt att vakna till den låten varje morgonen och att innan Nicest thing så vaknade jag till Plain white T's - Hey there Delilah och hur jag sedan tröttnade på den låten eftersom tillochmed P3 spelade sönder den. Men det fungerade aldrig att logga in så tidigt på morgonen så därför tänker jag inte skriva om det....

Nu ska jag istället se till att föra IFK Göteborg till Champions leauge istället... Det kan man ju fundera över hur det ska gå *Byebye VG!*


Ibland blir jag 100% säker på att ensam faktiskt är bäst....

Btw så gjorde vi två av målen igår i boxplay... (: Som sagt, jag har antagligen inte ett skit med det att göra... !


Nån som är sugen på att köpa en vit Hyundai sonata? Betsy kan möjligtvis vara till salu...


Dagens soundtrack: Håkan Hellström - Klubbland







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0