Har gått och blivit surrogatmamma...


till en borttappade kattunge. Såå söt har den legat och fläkt ut sig i mitt knä hela eftermiddagen, vilket i sin tur gett mig en något stel rygg... Men det är det värt... (: Hur det blir imorrn vet jag inte, antagligen flyttar den tillbaka till min svägerska där den hittades...

Och imorrn, jag tänker då fan inte nån jävla "storm" sätta stopp för match!! När jag nu får chansen, ska den blåsa bort dåå? Då, då lovar jag att då blir jag riktigt besviken! RIKTIGT jävla besviken... Lika besviken som nu går rullar tårarna nerför kinderna och jag dränker dom i all alkhol jag kan komma åt. SÅ besviken blir jag... och det vet några till och jag, att kombinationen besviken+emmie+alkohol, det är ingen bra kombination!!!


Ikväll blir det P3 Guldgala....


Dagens soundtrack: Laleh - November



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0