I never believed you...


I only wanted to...


Så jävla go seger med 2-0.. Och jag är så jävla bra... Och Vöikers är så jävla bra. Och spelarna i laget är så jävla bra. Och vissa av dom är inte friska nånstans!! (:
(nu måste jag bara ha prislappen med mig varje gång...)

- Kissen har flyttat ner till bror och svägerska medan jag var iväg... lite tomt faktiskt...
- tur man får sms istället... Nyktra sådana tillochmed.. Det är nästan ännu trevligare!!
- Betsy är fortfarande sjukt skitig... Vilket fler och fler påpekar.. jaja, det är en dag imorrn oxå!
- och jag vill festa...


I'm under that night
I'm under those same stars



Nu fattas bara en vinst med flicklaget imorrn i Hovmantorp, sen är den här helgen fulländad!!




...but you couldn't do what I will...



Dagens soundtrack #2: Jimmy eay world - 23



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0