Inte ens bakfull...

så det kan nog bli ett bra år det här...

I gårdagens berusning glömde jag helt bort att jag fick två beställningsjobb till. En orkidé till kusin Vitamins arm och en tavla till äldre brors utbyggnad. Och Malle har bestämt sig för att tatuera in min ängel. Jag borde kanske börja ta betalt för det här?!
Så nu är det nog dags för mig att ta tag i hemtentan så jag kan få igång kreativiteten!!

Men först ska jag försöka lura av yngre, äldre bror ett par varv med Pacman rally...



Tillbaks på ruta ett...



Dagens soundtrack:
Marit Bergman - This is the year & Hello Saferide - 2006



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0