Its not enough time...


for one man
in one life
Just a flicker and then
a breeze


1400 bär det av ner till Wica och jobba nån timme
1700 är det träning på Teknikum som gäller
Ut i snön med Betsy och slira för snön faller
(och jag med den)
Skulle egentligen pluggat idag, men eftersom jag var så duktig igår och dels för att jag vaknade på helt fel sida så lägger jag det på is tills imorrn. Istället ska jag ta ut mina aggressioner på Tekken, så jag kan plocka fram min någorlunda trevliga sida när träningen sätter igång. För idag blir det kul och träna. Benna är hemma från Gbg, för att sprida lite solsken i mitt liv. (:

Någon annan som sprider solsken i mitt liv är vackra underbara Marit:

http://www.youtube.com/watch?v=2rV3Oz3Ki5Q

http://www.youtube.com/watch?v=vnZfCawE4OI


Dagens soundtrack: Marit Bergman - Forever doesn't live here anymore



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0