I've learned the hard way...

to never let it get that far...


Det finns X antal tiotusen studenter på Växjö universitet. Varje student har en egen e-mailadress. 50 stycken av dessa blev hackade samtidigt som bilddagboken och allt det dära andra. En av de 50 är min!! Hur fan gör de? Ska de sitta och skicka porrmail med min adress nu? Jag hade väldigt viktiga mail sparade på den mailen. Två underbara mail från Malin Wollin a k a Fotbollsfrun. Nu kan jag inte längre komma in på min mail förrän det nya lösenordet dimper ner i brevlådan. Att adressen har blivit hackad skickar de ut ett mail om... Tack för den!


Sötnöten får göra en undersökning till... denna gången kommer slangen gå genom hela tarmen... och ingen mat på tre dagar innan. Hon kommer försvinna då!! Och jag blir väldigt väldigt ledsen dåå...


Det där om att Du är en vän
som kostar mer än kärleken...

M+E=B <3



Dagens soundtrack:
Mont Mardie - Paraply


Kommentarer
Nadina

Du är väl med och tävlar om ett halsband från bagsandfashion.com? Klicka på länken för att komma till tävlinegn: http://nadina89.blogg.se/tvlingar.html

2008-01-24 @ 06:49:57
URL: http://nadina89.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0