jag sitter ensam här...


och undrar var vi hamnar härnäst...


Redovisningen gick ju hyfsat iaf och vi kan väl säga att den blåvita gryningen är mer åt det lila hållet... och nu är jag sjukt trött, men det är jobb vid 1730 och träning 2030 som gäller, sen är jag ledig. Lediga i tre dagar utan någonting som behövs göra överhuvudtaget och det känns så jävla bra!! Kanske kan ta tag i att få Betsy ren...

Så om nån har nåt kul på G så är jag på...!


jag föll men inte fångade Du mig
Du vände och gick hemåt till Dig
då jag krossades brutalt
vände Du dig inte om
fast Du hade bett mig hoppa
fast Du hade viskat Kom...


jag föll som om jag trodde att jag var
beskyddad utav Dig ja osårbar
jag visste inte då att ett ja
kan bli ett nej
men halvvägs i luften såg jag
att Du hade ändrat Dig


för utan tvekan vände Du och gick
Du gick utan att möta min blick
kanske har jag fel
men jag tyckte att Du log...



Dagens soundtrack: Band of Horses - St Augustine


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0