jag ska måla hela världen...

lilla mamma

har kommit in i en liten kretiv trend (mycket påpassligt då jag lovat ett alster till svägerskan i födelsedagspresent).  Skulle dock börja med att slänga ihop stafflit jag köpte på IKEA för 49 spänn. Det gick sådär, just nu ligger det mest en massa träbitar på golvet i en salig röra. Till denna röra adderade jag lite målarduk, penslar, färgtuber och en palett. Det är som det brukar när jag blir kreativ på denna minimala bostadsyta. Mitt rum är inte särskilt stort och en gång för ett par år sedan när jag ville bli vuxen, bestämde jag mig för att jag inte behövde något skrivbord och slängde helt sonika ut det. Det var väldigt dumt gjort av mig. Varje gång jag vill måla eller plugga får jag använda golvet som underlag, eftersom det finns för många störningsmoment i resten av huset. Det bringar i sig en väldig oreda till denna redan väl använda yta som blivit skapade inom dessa fyra väggar.
Detta leder i sig till ett kommande före-och-efter-bildreportage som kommer efter fredagens städning!!

För nu när jag stält till oredan måste jag givetvis göra något annat, som att kolla på film. Att jag egentligen skulle spenderat ett par timmar på jobbet är något jag för längesedan förträngt, likaså det inplanerade besöket på Alvesta sim- och sporthall...


Dagens soundtrack #3: Timo Räisänen - My valentine

image27image28image29image30

Innan hemgången i lördags orkade min telefon med det här...

image31

sen på söndagen hade pappa kul på IKEA... not

image32

och så här såg det ut när jag kom hem i måndags


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0