jamen...

det var ju en trevlig uppladdning inför nästa fredag. Hemgång klockan 2200 och lite kräks... det är ju helt klart och tydligt att man inte ska halsa grogg, även om folk påstår att man aldrig skulle klara av det och därför blir TVUNGEN att göra det... Bara för att visa liksom. Det var ingen bra idé...Idag är jag pigg iaf, så det blir försök till plugg och lite jobb i eftermiddag.
Och nu ska jag leta upp tatueringen jag gjorde åt lille Marcus...

- sjukt avundsjuk på Sandras lägenhet. Så jäääkla snyggt var det. Ville aldrig gå ur köket om man säger så!! Och köksstolarna... Dom röda!! 4 stycken 100 spänn på Kupan... jag vill flytta!!!




Dagens soundtrack: T2 feat. Jodie - Heartbroken


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0