JVM-final...



Och det kliar i fingrarna...


har hittat till en sida
jag inte borde hittat till
den uppehåller mig
och det stör mig
eftersom delete numer gäller
men jag kan inte hålla fingrarna i styr
långt långt inne börjar det gnaga lite
längtan
oron
självbevarelsedriften
jag vill vill vill vill vill
men jag ska inte
SKA INTE
men jag vill bara ha dig
din blick i min
ditt hår mellan mina fingrar
din andedräkt tre millimeter
från mina läppar
så nära
och att du aldrig kommer förstå
och att du aldrig kommer vilja
och att du aldrig kommer vara där
det är den vetskapen som
som gnider brännsår
i mitt hjärta


Men man får jobba vidare
det är bara så
Ett förlorat JVM-guld idag
är ett vunnet JVM-silver imorrn....


Shit va tråkigt och tänka såå... Jag VILL!!! Näää, nu får det fanimej hända nåt här snart...eller så drar jag neråt landet snart och dricker mjölk....


Rastlös



Men snälla?!?!?!

(ville aldrig vara en av de där tjejerna och vad är jag nu??)



just a flicker and then a breeze...



Dagens soundtrack:
Johnossi - Man must dance



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0