Nu är det här...

det nya året


Började kvällen med förfest, där L endast bjudit mig, vilket värmde i magen, eftersom det var mig hon ville ha där och ingen annan. På själva festen började det dock snurra lite för mycket efter tag, trots ihädigt vattendrickande tillsammans med kusin vitamin. Promenerade kilometern till brors hus innan tolvslaget (kan nån tala om för mig vilken väg jag tog?!). Luften gjorde sitt till och fram till halv ett var var det smällande av raketer som gällde tillsammans med brorson nr 1! Därefter Singstar med äldste bror, svägerska och mor & far. Vid halv tre snåret ramlade andra kusiner in, på hemgång från annan kusins bröllopsfest (jag har en himla massa kusiner, cirkus 35). Vid tre ungefär fick yngre storebror köra hem mor&far och mig. Sprängde högtalarna med Led Zeppelins Whole lotta love och gav igen för grannungarnas festnätter... På det hela taget en bra nyårsafton. Nu är 2007 över. Nu ska jag börja om!!


Förutom de närmsta i familjen så finns det en del andra som får följa med in i 2008 med mig:
- Jennica, käraste kusin Vitamin
- El Frido, sötast på CSM
- Sweet Marie, alltid i mitt hjärta
- Malle, tryggare kan ingen vara
- Lovisan, man behöver inte höra av sig jämt o ständigt för det finns alltid där ändå
- Benna, tänker som ingen annan
- Sarapara, alltid min vän i hjärtat
- Filip, Lillen! Kom igen när du är ett par år äldre! ;)
- Åsa, min alldeles egna 08:a



Puss på er...


Dagens soundtrack: Led Zeppelin - Whole lotta love



Kommentarer
Sarapara

Men vadå tårar i ögonen..?!

2008-01-01 @ 17:50:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0