Nu är jag sådär dum igen...

som bara jag kan va...

Iaf, ätit min första semla idag. Inte för att jag är någon större fantast av detta bakverk, utan mer för att fördriva tid och stilla min hunger. Och det lär bli den enda semlan iår. Alltså, det här med mandelmassa?! Det är knasigt mycket mandelmassa! Okej, jag kan köpa att äta locket och lite av grädden tillsammans med det, men sen får det vara bra. Så nu står det mandelmassa upp i halsen på mig....

Och varför jag sitter här? Ännu en anledning att slippa undan hemtentan. Den är visserligen snart färdig, men jag börjar bli trött. Vilket innebär ont i ryggen, vilket innebär svårt att sitta stilla. Vilket i sig innebär att det här är bara ännu mer gnäll!

Dessutom går Northanger Abbey på teve.... och Jane Austen är en klar favorit i E:s värld!



Nää. Nu ska jag återgå.

Nu.




NU!


fast jag måste kolla hur laget skötte sig ikväll först... sen!! Sen ska jag fortsätta...




Dagens soundtrack #2: Johnossi - Execution song


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0