och min kärlek...


finns minst tretton trappor upp
i min drömda sagovärld...


Sömnlös
Drömlös
Kärlekslös



Så jag läser mail från Sara och konstaterar;
på kårkortet står det att det är giltigt t o m mars 2008
Och jag har inte betalt min kåravgift än...
Och jag har tre gästleg och behöver fyra...kanske
Sara: Vill du hjälpa mig med ett till? Så lovar jag
att det bli stjärnglas på fredag och absolut inget kräks
dessutom lovar jag ett mail på f-book
fast just nu ska jag försöka sova igen
för jag har träningslära 0815 med dansken...



Puss


Dagens soundtrack: Amanda Jenssen - Jonnys song


Kommentarer
Sara

ja 31 mars står det ju! vet inte var jag fick januari från.. funkar det med det gamla då tro?

mail låter fint och stjärnglans låter ännu bättre och självklart hjälper jag till med ett gästleg, bara jag vet namn och såå!

puss!

p.s. storgatan, är det den i växjö eller är det nån annan stor gata?

2008-01-28 @ 16:31:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0