Och nää mamma....



du får inte låna Lasses nya skiva av mig, inte att ha i bilen, inte ens bara imorron! Sån är jag....


- Grammis till Mustasch, Ralf Gyllenhammar måste varit gladast (tillsammans med storslammen Salem) och mest överraskad. Men det var Ni värda goa glada Göteborgare!!
- Lasse - En tätort vid en slätt... Det är sån gåshud, SweetMarie och E i Karlshamn och Lasse på sen. Vilket minne, vilken känsla. Lasse är Gud! och Ralf är Jesus...
- Årets kvinnliga: Säkert!... Helt rätt!
- Årets låt: Lasse (och Miss Li på ett hörn) - Om du lämnade mig nu...Definitivt HELT rätt....
- Carl Bildt borde byta stylist!


Om Du lämnade mig nu....


(men det har Du redan gjort...)




Fortsatt tentaplugg nu... Helt plötsligt ser det inte så mörkt ut längre! (:

Och förresten:

"Kom på att glömde säga till er efter Upplevelseseminariet att jag tyckte ni var "outstanding" jämfört med alla andra grupper. Jag gillade det ni presenterade skarpt."


Och vi som trodde vi bara flummade...Think outside the box vänner!! (:






Hälsa skönheten i Norr...





Dagens soundtrack #2: Lasse - En tätort vid en slätt & Mustasch - Dogwash (gammal goding...)


ralf

Hurra för Hårdrock! Hurra för Mustasch! Hurra för Ralf!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0