One night to be confused...

one night to speed up truth...


Idag ska jag gå och lägga mig tidigt, så att jag på så vis hinner sova lite innan jag vaknar igen. Bara utifall liksom. Antagligen lär jag sova bättre efter att morgondagens redovisning är gjord. Den är hemsk. Jag hatar den! Det enda positiva med den är att den i sig bara är inför kursens lärare... Ta tillbaka IFK Göteborg till de europeiska cupfinalerna, jomen visst! Grattis jävla Skövde!!

Jag har iallafall märkt att jag har en tendens till ett ovanligt starkt kontrollbehov...





Här är låtarna jag lyssnat mest på de senaste dagarna:

http://www.youtube.com/watch?v=ibE7IqEjni4


http://www.youtube.com/watch?v=JK716RqoUms




Och den här straffen ska jag öva in;


http://www.youtube.com/watch?v=kuBmMlpPSOE


 



längtar lite efter min lägenhet
rummet med min röda fondvägg
att kunna duscha i varmt vatten
vilken tid på dygnet som helst...
och hur länge som helst
längtar efter det stora fönstret
med alla mina lysande stjänor i
eller helgfrukostarna i solen
på balkongen
pusselbitarna som låg utspridda
i ena hörnan
längtar till och med lite efter att vakna
om nätterna till
timmerbilarnas dånande mot gatornas kullerstenar
hängbjörken på baksidan av huset mittemot
och den hur himlen färgades rosa över
hustaken på kvällarna
Och ändå vet jag att Vislanda
vill jag aldrig mer bo i...



Dagens soundtrack #3: Lisa Ekdahl - Du var inte där för mig


Kommentarer
Micke

Ja, absolut. Det är det som är tanken. Blir väl säsongskort på hv:s matcher :) Det skulle va skitkul. Jasså, okej. Är det nån som har flyttat in nu i mormors hus? Fy för dom isåfall. Det huset är heligt. Jo, det är bra med alla. Maria pluggar på sin juridik och jag jobbar och står i. Vi får köra nån Winnerbäckkonsert i växjö nån gång! :) Kram

2008-01-17 @ 14:15:20
URL: http://lakun.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0