one of these things...


just doesn't belong here!

Ehh nää kusin vitamin, du får inte ge ut mitt nummer!!

- påstod ju att jag inte skulle fira min födelsedag. Skit samma, jag ska slå på stort. Jag ska fira. Med mina vänner. De jag tycker om. Så det såå, hur det hela ska gå till, det vet jag inte, men att det ska bli av. Det vet jag! Och det ska ske på Stallarna (så en viss liten Sara kanske oxå ville följa med?!) *blink blink*
- skulle göra hemtena. Fastnade framför msn med F... varför har man inte skaffat killkompisar innan? Öppnar en helt ny värld. Nu har jag iallafall fått det svart på vitt, med ettor och nollor, att det inte är mitt fel! Inte den gången iaf...


Lite nostalgi

http://www.youtube.com/watch?v=Oo75EENRVds

http://www.youtube.com/watch?v=5uQWvFtGKHU

Min ringsignal

http://www.youtube.com/watch?v=_OR14lNU7mo

Och vacker man med gitarr

http://www.youtube.com/watch?v=aEWDfLDntHU



Men det är inte lika lätt att vara såld på nån
som inte går att nå...

Du kan så vackert sätta ord till alltihop
när vi är två
Du har ett sätta att bara glömma
när problemen tränger på
Ett sätt att gömma mig för stormen
när du vill och när du kan
Ett sätt att glömma mig i regnet
som om lilla jag försvann


Du har så svårt att säga
om jag ens betyder nåt för dig
Jag räcker inte fram
Men du har så svårt att vara ensam
så du går till lilla mig
Men en dag försvinner jag ur dina ögon
som en svår och jobbig grej...


Det vankas höst och du får ofelbart
nåt underligt i din blick
Det är så lätt att genomskåda
dina spel och dina trick
Nu faller mörkret över stan
och du går runt och sparkar löv
som att vinka åt en blind
som att skrika åt en döv


Jag har så svårt att veta
om jag ens betyder nåt för dig
Du spelar nåt slags spel
Och det kan så lätt bli mitt fel
när du ser på lilla mig
Och en dag försvinner jag ur dina ögon
som en svår och jobbig grej...


Det går ett hjärtligt litet tag
sen tillhör jag ett slag för sig
ett slag till intet dömt
Ja snart är allt i tystnad bortglömt
Stackars dumma lilla mig
En dag försvinner jag ur dina ögon
som en svår och jobbig grej...




TILLGÄNGLIG!



(tillbaka till Hemtenta del 1, fråga 2)


Dagens soundtrack #3: Lars Winnerbäck - En svår och jobbig grej



Kommentarer
Sarapara

det hade varit skoj duu! :) :)
och haha, virtanen i sista :P

2008-01-08 @ 15:31:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0