Periodare...


det är under sådana här perioder
jag önskar att det pep till i telefon
med någon alldaglig fråga om hur det är
det är under sådana här perioder
jag inser hur mycket en del personer
saknas
men det är också då jag inser
hur lite jag betyder
så någon gång måste jag växa upp
och sluta hoppas
det gäller att uthärda
till det återigen vänder uppåt



ibland är det bara för mycket för mig
ibland är det bara helt fel


I am what you see
I am not what they say
but if I turned out to be
could you love anyway




Dagens soundtrack #2: Tyler Hilton - You'll ask for me


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0