Rastlös...


Nu vill jag åka hem. Eller inte hem, egentligen vill jag åka bort. Bort och göra nåt kul. Eller det behöver inte ens vara kul. Bara det är annorlunda. Inte vanligt. Men jag har meninglös träning klockan 1800 och sen har jag träning med F12 efter det, så jag är kvar här tills dess. Hemma lagom till klockan slår 2200... Och då är det försent... Så nu fördriver jag tid i en datasal så långt in i K-huset man kan komma ungefär, så man slipper folk. Jag är folkskygg..... för tillfället.

Längtar nästan tillbaka till min betongbunker och mina armeringsjärn. Men bara nästan... det släpper om några timmar. Hade räckt med ett par dagar med rost i varje por för att jag skulle börja längta bort igen. Fast iofs hade jag haft möjlighet att ta ut min rastlöshet på min bror... och det är ju alltid en höjdare. Och se vem som tappar humöret först!


Dagens soundtrack #2: Imperiet - Jag är en idiot



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0