Rekord!!...


på andra bloggen; Visits today: 744
Slå det om Ni kan! (givetvis kan Ni det, men det var mest retoriskt!!)

Måste säga att mina F12-flickor börjar haja grejen nu! De följde upp helgens kanonspel med riktigt bra spel på träningen, så på söndag åker vi till Hovmantorp och siktar på utklassning!
Och dessutom lyckades jag finta bort lagledaren på min egen träning, kändes skönt. Tyvärr fick jag bollen lite för långt ifrån mig för att kunna sätta den i mål, men vafan! Man kan inte få allt...Gjorde några bra byten på tvåmålsspelet sen... Var inte absolut sämst på fysen heller som jag varit alla andra gånger, kändes oxå helt ok! U-lagsmatch på fredag i Lagan.... :/


Dagens soundtrack #4: Shout out louds - Please please please



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0