Sommarens passioner som försvann...



På bio med kusin vitamin ikväll. Bio för första gången sen jaa... länge!! Och det var tomt, det fattades något, någon. Det var inte Glocalnet! De gula tomtarna var dock där. Och Konsum har fortfarande inga Kinderägg...


Kusin vitamin årgång äldre beställde tatuering oxå (jag måste börja ta betalt för det här!!). Har tre veckor på mig, så ifall någon kunde göra färdigt min hemtenta så jag kan börja kladda, så vore det himla hjälpsamt!!


Så kom änglar och ta mig till (honom)
och ge mig en chans
för jag tror att snart brinner ett hjärta
för (honom) någon annanstans



Dagens soundtrack#2: Elin Sigvardsson - Save me from myself (homesick version)

Hemma

Hemmavid...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0