visst vore det...


intressant om jag startade ett inlägg utan att skriva: "Jag kan inte sova"...

så jag antar att det här inlägget inte är särskilt intressant....


Drömde för övrigt om Henrik Schyfferts ytterst obehagliga tröja...

http://henrikschyffert.blogspot.com/



kom oxå och tänka på en låt som förföljde mig under gymnasiet... refrängen gick

tänk om apelsinen vet att den finns till
precis som dill
och alla snabba makaroner...

undra vad dom tänker när dom slinker ner
jag tror dom ler
men bara om vi tycker om dom...



måste leta upp den...



Dagens soundtrack: Incka - Apelsiner



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0