Allt går snett...

men det tar aldrig riktigt
slut...



Tror mitt kort snart går in i väggen... Gårdagen IKEA, dagen med Lovisan och kusin vitamin i la stada. Ajdåå.... och ullared i veckan. Jomen så att det.....
Men lycka är iallafall att hitta ett par gula pumps, som man letat efter läääänge till rätt pris, och då hitta dom på rea för 99 kronor.... särskilt om man jämför det med orginalpriset på 500 kronor... (:



Dagens soundtrack: Four fifty one - Socks and shoes




Min kära svägerska och jag kom fram till att det här var ett förträffligt fynd. Tänk hela min lägenhet klädd i detta underbara mästerverk..... obehagliga rysningar!



och sen fick jag åka bak med alla påsarna..






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0