Det är så jag säger det...

du är det finaste
jag vet...



Nu för tiden går det ofta väldigt bra. Det går övervägande bra med en hård betoning på just BRA! Men så ibland, i svaga stunder, så händer det att tankarna lyckas gräva sig så långt in saker man försöker förtränga, att det lyckas falla ett visst ljus över dem. Som nu... Jag tror inte det har något med personen i sak att göra, utan det är just sms:en om natten, en fråga då och då om tidsfördrivning eller en snabbuppdatering om något som inträffar. Det finns visserligen någon som talar om skänkta leenden och antydningar, men det där börjar bli så gammalt nu att jag undrar om...
Eller jag vet inte... egentligen behövde jag bara skriva av mig, men sen dök en bästa vän upp på msn och bringar alltid solsken åt mig, så nu behöver jag inte det här längre!



Dagens soundtrack: Lady Gaga feat Colby O Donis - Just dance









Cyklat har jag gjort idag....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0