Ensamma dar...

väldiga värld...



men seriöst hur mesig får man bli? Kollar MADE på MTV... ojoj va trött jag hade blivit på en sån person. Slua lipa för fan!! Nää tacka vet jag tjejer som kan ta en tackling, resa sig upp och spela vidare...!!

Imorrn tar jag Betsy in till stan. Kollar läget och insuper milkshake från nåt multinationellt företag. Och hämtar biljetten till Winnerbäck 22 augusti. En konsert som kommer ta plats i Saras och min trädgård... vad säger man om det egentligen? Därefter jobb, för helt ledig är jag ju inte...




Ingen sömn, inga svar
Ingenting kvar, mer än ett rostigt svärd
Som hugger och vrider sig i ditt bröst
Vi ses på Hjärtats Bar




Dagens soundtrack #2 (?): Lasse - Brustna hjärtans höst


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0