Ljuset blir större...

när natten tar form
och värmen blir mer värd
i storm...




Trots att vissa försvinner utan ett ljud
och lämnar det vi haft därhän
så lovar jag att finnas kvar för de som stått mig bi
att själv bli övergiven och sviken
är inte skäl att överge någon annan
som inte mår som den förtjänar
Så därför är jag kvar här
för förr eller senare
måste de öppna sina hjärtan
och då är jag här





I took the polaroid down in my room
I'm pretty sure you have a new girldfriend
It's not as if I don't like you
it's just makes me sad
whenever I see it





pine-cone porcupines
Säg det tolv gånger i rad!




Dagens soundtrack: Old 97's - Adelaide



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0