När du har varit...

i alla vrår
och du har testat allt som går
och när du tröttnat
kom ihåg mig då



Inlägg, ett seriöst sådant med bilder och allt, kommer imorrn. För dagen har spenderats i VISA-kortens mardröm Ullared med modern och svägerskan. Bilder kommer på den fantastiskt underbara skiva mamma har köpt. Jag garvade länge och väl! Kanske inte så schysst såhär i efterhand, då hon köpte en ny jacka till mig för 500 spänn... barn ska va barn!

Jag var på samma ställe... för nästan ett år sen. Det är hemskt vad saker och ting förändras under 365 dagar och till och från är jag inte alltid så säker att det är till det bättre. Det saknas... nåt!





Dagens soundtrack: Lasse - Kom ihåg mig då


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0