När du träffat botten...

kom ihåg mig då



Det skulle bli en del bilder här, från festivalen mitt ute i ingenstans (Tyrolen, Blädinge mer exakt), men eftersom min telefon vägrar uppdatera sig själv, tenderar vissa av dess funktioner att fungera mindre bra... Jag kan iaf konstatera följande:

- Nationalteatern, Bob Hansson, Maeds domino, The fine arts showcase och Bring me the fucking riot..man var bäst!
- Jag vet inte hur jag ska tolka saker. Det finns nog egentligen ingenting att tolka och har nog aldrig funnits heller. Det är bara min törst på uppmärksamhet som spelar mig ett spratt. Men på vissa punkter var fredagen bättre än lördagen, ur ren SYNvinkel... För det är ju enklare att se och att inte röra... eller prata!
- Markus Krunegård är himla trevlig att titta på... men det är det också någon annan som är! Därav föregående punkt.
- Lördagens festivaldag bjöd även på kusinträff; två från en Karlssonfamilj, två från en Anderssonfamilj samt jag...

Därutöver har jag läst färdigt alla Stieg Larsson-böckerna. Grattis till mig!

På fredag är det fest igen....






Dagens soundtrack: Johnossi - 18 karat gold



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0