Och det är så...

jag säger det
du är det finaste jag vet




Joo, det var ju det här med mammas skiva, mammas avslappningsskiva. Jag förstår att tanken är god, men att läsa beskrivningen av skivan får mig bara att brista ut i världens gapskratt. Har egentligen inte aning om varför, men det hela känns en aning smörigt och krystat:


...och består av 3 sammanflätade spår, dessa består utav koltrastens mästerliga fågelsång, den lilla porlande bäcken som blir större på sin väg till havet och havets lugna vågor som sakta rullar in mot sandstranden.


Förlåt lilla mamma, men jag tror jag håller mig till Lasse och akustiska gitarrer! (Bör också påpekas att det hela är en SAMLINGSSKIVA med det bästa från tidigare utgåvor, det ni!)
Förutom imorrn då, då det blir Håkan med SweetMarie och Sötnöten. Förfest hos mig, varpå dagen har beståt av idogt gnidande och dammande... Jag som inte skulle städa innan jag flyttade, men gissa om det behövdes!
Och till helgen blir det nog cykelfärd till Tyrolen och en massa hårdrock och lite Britta Persson, tillsammans med Malle...





Dagens soundtrack: Marilyn Manson - This is the new shit




skiva till mamma....



... och en dansande spindelman till Theo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0