snälla...

gå inte
eller snälla ta tillbaks...



Det här är fyra minuter och tjugonio sekunders mirakel:

http://www.youtube.com/watch?v=hMOkfI7wCrI


I övrigt spenderade jag min semesters första timmar med att sitta i en Opel Astra tillsammans med min svägerska, väntandes på min fulla bror. Vi tittade på en mås. Den var ohyggligt söt. Sådär söt som att jag-vill-ta-med-dig-hem-och-klappa-dig-på-huvudet-hela-natten-för-det-ser-så-mjukt-ut. Så söt var den. Måsen.
Och så bestämde vi oss för Allsång i Linnéparken på måndag. Tillsammans med de tusentals tonårstjejer som också lär befinna sig där av samma anledning som vi. Ola!




Dagens soundtrack: Jaaa, gissa vad!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0