A long time ago...

we used to be friends
but I
haven't thought of you lately at all...



Såg färdigt andra säsongen igår. Tredje säsongen har inte kommit än, så jag antar att den behövde importeras först. SÅ jag tror jag börjar om på säsong ett igen, för vad ska jag göra annars liksom?! Städa bilen? Träna? Måla? Fixa iordning inför flytten? Näää vill syssla med så triviala saker när man kan ligga i sängen och kolla på DVD hela dagarna... Det är ju faktiskt "sommarlov".
Dessutom har jag tagit hem vad soundtrack jag får tag och det är en himla massa bra musik i den där serien, Veronica Mars. Börjar jag bli tjatig? Ja det förvånar mig inte... jag brukar bli det. Men nu ska det visst vara någon fotbollsmatch... och lite öl kanske?!



- But if love does try to find me, I'll be over by the espressomachine...
- Veronica! I think I did something horrible.






Och imorrn 0730 målar jag parkeringsrutor på Willys. Grattis till mig.



Dagens soundtrack: The Postal Service - Such great hights



inte så frisk..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0