and it...

breaks my heart..



Jag har märkt att jag inte har så många vänner kvar. Inga nära iaf. Och jag undrar om det bara är mitt fel. Om det är något som bara jag har gjort. Enklast hade väl varit att fråga rakt ut... men det är ingenting jag har lust med, för om det visar sig att det enbart är mitt fel, så vet jag inte om jag orkar ta den smällen. Inte själv.... så därför håller jag tyst. Och håller mig för mig själv....


Dessutom ska jag försöka bryta mig ur mitt V Mars- behov, med hjälp av tredje säsongen av Buffy... det KAN gå!




Dagens soundtrack: Regina Spektor - Fidelity



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0