Been looking...

for a missing piece
but it was never here...



Funderar på en ny tatuering. Det är ju dock meningsslöst att göra den nu. Bättre att vänta tills hösten. Bättre väder för permanent kroppskonst. Funderar även på en ny piercing, frågan är bara på var? Vill ha en ring i näsa, dock har jag hört att detta ska göra alldeles för ont. Och smärta för att se ut som en tjur?! Njaaa... jag är lite tveksam till detta... En i läppen istället kanske?! Man får ju passa på medan man är ung och inte behöva oroa sig för arbetsgivare med åsikter.


Annars äter jag jordgubbar och missbrukar Veronica Mars och en av låtarna från andra säsongen, mer bestämt den här:

http://www.youtube.com/watch?v=mS3UjVgNL44




Och på tal om service.... Varför är personalen på ICA här hemma så ohyggligt otrevliga mot mig? Vad har jag någonsin gjort dom, förutom att spendera pengar på naturgodis och choklad, så deras löner blir betalade?!




Dagens soundtrack: Adrienne Pierce - Lost and found







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0